Aviacijos vilkikas „International Harvester Paymover T-180F

Kaip žinia, lėktuvo lengvuoju automobiliu trosu nepatempsi.

Tam reikalingas masyvus ir galingas, specialiai lėktuvams transportuoti pritaikytas vilkikas.
Pavyzdžiui, tikras amerikietis – Čikagoje gamintas „International Harvester Paymover T-180F“.
Šis monstriukas į Karo technikos ekspoziciją atkeliavo iš Lietuvos kariuomenės Karinių oro pajėgų Aviacijos bazės Zoknių oro uoste. Gautas iš Danijos Karalystės 1997 metais, Lietuvos kariuomenės naudotas iki 2020 metų.
Išvystantis iki 30 mylių per valandą greitį, vilkikas gali patempti ar pastumti krovinį, kurio masė siekia iki 25 tonų. Vilkiko, sveriančio 14,5 tonos, variklio darbininis turi yra 6600 cm³, galia – 145 kW.
Kėbulas pagamintas iš storų metalo lakštų, tad gali pasirodyti, jog šis vilkikas yra lyg koks šarvuotis.
Jis varomas benzinu, o benzinu varomi „Paymover T-180F“ gaminti 1963-1974 m., tad galima laikyti, jog ir turimas Karo technikos ekspozicijoje gamintas tuo laikotarpiu.
Beje, Karo technikos ekspozicijos lankytojai pamatys ir kitus eksponuojamus „International Harvester“ kompanijos produktus – nedidelius, mobilius ir lengvus traktoriukus, taip pat naudotus Lietuvos kariuomenėje.

Galbūt šį tekstą skaito žmonės, kuriems teko tarnyboje su šia technika susidurti ar ją vairuoti? Galbūt turite įdomių istorijų, kuriomis galėtumėt pasidalinti? Galbūt turite nuotraukų? Mums būtų įdomu išgirsti ir pamatyti!