Karo muziejus į ugdymo procesą ir toliau integruoja naujausias technologijas

Vytauto Didžiojo karo muziejus – inovatyvi, atvira, kartu su naujausiomis technologijomis ir interaktyviomis reklamos priemonėmis į priekį žengianti institucija. Vienas svarbiausių uždavinių – reaguoti į lankytojų poreikius ir pritaikyti karybos istorijos perteikimą įvairaus amžiaus grupėms. Du naujausi projektai – vaikų audiogidas ir edukaciniai žaidimai Google Play platformoje.

„Nepaisant to, kad 2020 metai visiems yra išskirtiniai, iki šiol matėme spartų lankytojų augimą. Lyginant 2018 m. ir 2019 m. muziejuje lankytojų padaugėjo 30%, todėl siekdami suteikti kuo kokybiškesnes paslaugas, bendradarbiaujant su Lietuvos muziejų informacijos, skaitmeninimo ir LIMIS centru ir įgyvendinant projektą „Virtualus muziejus“, sukūrėme vaikams pritaikytus audiogidus, kurie bus puiki priemonė, lankant muziejų. Interaktyvus gidas skirtas žingeidiems ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikams, bet nenuobodus ir šeimoms ar net suaugusiems. Gavome 15 planšetinių kompiuterių, kuriuose įdiegtu gidu lankytojai galės naudotis nemokamai. Jį bus galima pasiimti muziejaus kasoje ir naudotis lankant ekspozicijas“,- nauju projektu džiaugėsi Edukacijos skyriaus vedėja Erika Kisieliūtė.

Kitas projektas, kuris konkurso „Naujasis knygnešys“ kategorijoje „Kultūra ir turizmas“ pelnė geriausio sprendimo titulą –  muziejaus interaktyvus edukacinis žaidimas „Skrydis per Atlantą“, kurtas bendradarbiaujant su KTU ir jų laboratorija „VRLab“, jūsų telefone.

„Su Kauno technologijos universitetu bendradarbiaujame jau kelis metus. Dalyvaujame įvairiuose projektuose, renginiuose, tarptautinėse parodose. Nauja idėja – kuriamus produktus padaryti lengvai pasiekiamus plačiajai auditorijai. Pirmasis bandymas – edukacinio žaidimo „Skrydis per Atlantą“ perkėlimas į Google Play platformą. Šis interaktyvus edukacinis žaidimas kviečia iš arčiau susipažinti su „Lituanicos“ skrydžio istorija. Kartu su pilotais galima išbandyti lėktuvą „Bellanca Pacemaker CH-300“, už 3250 $ patobulinti lėktuvą ir pavadinti jį „Lituanicos“ vardu. Šią ne vieną apdovanojimą pelniusio skrydžio istoriją pristatantį žaidimą galite parsisiųsti nemokamai ir išbandyti lietuvių bei anglų kalbomis. Dėkojame už šią galimybę Kauno technologijos universiteto Informatikos fakultetui“,- komentavo Erika.

Šį žaidimą galite sužaisti ir muziejuje, užsisakant edukacinę programą „Lituanicos“ skrydis per amžius atminty“. Jos metu taip pat apžiūrėsite originalias lėktuvo nuolaužas, asmeninius pilotų daiktus bei išgirsite dar daugiau pasakojimų apie skrydį (Daugiau skaitykite čia: https://bit.ly/306at1U). O nuskenavus „Lituanicos“ magnetuką, įsigytą muziejaus suvenyrų kasoje, papildytos realybės pagalba namų aplinkoje, galėsite pamatyti mažą skraidantį „Lituanicos“ lėktuvėlį.

Žaidimo nuorodą rasite čia: shorturl.at/eovFP