Kateris BMK 150

Karo technikos ekspozicija papildyta nauju eksponatu – kateriu BMK 150.

1992 m. birželio 18 d. iš sovietinio karinio dalinio Nr. 90606 buvo įsigytas pontoninis parkas PMP ir perduotas Motopėstininkų brigados „Geležinis Vilkas“ Inžinerijos kuopai. Parką sudarė upinės ir kranto pontonų grandys bei kateriai. Iš pontonų surinkto tilto keliamoji galia – iki 60t, iš pontonų sumontuoto kelto – iki 170 t. 1993 m. balandžio 15 d. Pontoninė kuopa buvo perduota suformuotai Civilinės saugos departamento Daugiaprofilinei gelbėjimo rinktinei, kurios pagrindu 1995 m. rugpjūčio 15 d. buvo įkurtas Inžinerijos batalionas. 1996 m. dėl dažnų gedimų, didelių išlaikymo kaštų ir detalių trūkumo jis buvo nurašytas. Tai buvo vienintelis benzinu varomas kateris batalione.

Kateris BMK 150 skirtas pontoninių grandžių buksyravimui surenkant tiltus arba keltus, surinkto tilto tiesumo išlaikymui srovėje. Taip pat juo galima buksyruoti nesavaeiges plaukimo priemones, per vandens kliūtis perkelti karius ir įrangą, atlikti inžinerinę žvalgybą.

Gaminti 1950–1970 m.
Šalis gamintoja – SSRS
Svoris – 3 750 kg
 Ilgis – 14,2 m
Maksimalus plaukimo greitis – 22 km/h
 Kuras – benzinas
Kuro bako talpa – 2x120l
Variklis – du bezininiai varikliai GAZ-51
Eksploatacinis galingumas – 62 hp/aj